srijeda, 13. veljače 2013.

Heklani stolnjak

Malo me ima pa me nema, a kad me nema onda me nema dugo .. no  bili bolesni a i radila sma  nešto ..
Bez puno obrazloženja  pokazat ću vam jedan manji heklani stolnjak :D


 i shema :D

Pozdravljam vas i želim ugodan dan :D
     Dija!

Broj komentara: 11:

  1. Ja sam sebi oduvijek htjela isheklati neki oversized bolero, izgledalo bi zanimljivo . Samo još da naučim heklati, haha :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovako crven, pa sa srcima, uklapa se u sutrašnji praznik!

    OdgovoriIzbriši
  3. Divan, Valentinovski,ljubavni...Super:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Praznično, zar ne? I ja ne volim kad te dugo nema.

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlično, baš za ovo vrijeme :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelep, pravi ukras za Valentinovo! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. hvala vam drage moje, da baš za današnji dan Valentinova je odličan :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovit prtiček si nakvačkala. Pridna punca :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prileti z metuljčkom do mojega bloga, tam te čaka nagrada.
    Lp Tamara

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima koje ostavite :D
Potrudit ću se odgovoriti na svaki :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...