srijeda, 30. siječnja 2013.

Objava za nagradnu igru...

Ne još ne objavljujem svoju nagradnu igru ali uskoro i od mene,  do tada želim vas upoznati sa mojom novom čitateljicom i pratiteljicom mog bloga..
Ona kao što sam vidjela radi divne čestitke a što još, najbolje je da posjetite njezin blog
Afrodita Creations  jer ja sam oduševljena :D

Link do prijave za nagradu je ovaj
 http://afroditacreations.blogspot.com/2013/01/nagradna-igra.html?showComment=1359562235369#c3945816505468776059
 A nagrada je :

 Nagradna igra  traje do 20. februara. 2013

Svima onima koji se prijave želim mnogo sreće !
Lijep pozdrav i do skorog pisanja, pusa
      Dija!

Broj komentara: 5:

  1. Hvala puno na ovako divnom postu :) Hvala sto si se prijavila i zelim ti puno srece :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nema na čemu draga Marija :D
      pozz

      Izbriši
  2. Hvala, pratim blog, želim ti puno sreće:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala na predlogu za blog :) Pratim ga ubuduće :) I srećno :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima koje ostavite :D
Potrudit ću se odgovoriti na svaki :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...