utorak, 29. listopada 2013.

ma bez naslova, zbrka bez reda


Već par dana pokušavam vratiti komentare na blog komentare a ne da mi se dijeli preko google+ direktno jer mnogi od vas nemogu mi staviti komentar ako nisu povezani  sa google+ profilom  pa eto ovo sam ja sve potvrdila  umjesto samo prvi ili drugi dio 
 
 i et ššto je moj mozak da nisam mogla samo da  maknem kvačicu sa donjeg dijela a ovako treba da izgleda ako ne želite da vam ide sve direktno, potvdrite samo  prvi ili drugi upit  
Sama sam si kriva što sam potvrdila  za objavu a nikako da nadođem da kvačicu sa ---Upotrebljavaj Google+ komentare --moram maknuti ali eto sad nema ni komentara na blogu , fino piše ako se google+ komentari maknu  sve domene se brišu ..hhehe
Nema veze ali sad je sve po starom bar se nadam... kad nemam mozga u glavi...

 Tek toliko -- lp Nadam se da ste pametniji nego ja :D jedino ako želite da tako bude
 Klaudija!!

Broj komentara: 11:

  1. I'm happy to be abble to comment again...
    Have a nice evening !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Good morning Ana, and I am happy too that now you can comment :D
      hugs

      Izbriši
  2. Kako ja imam google +, nisam ni primetila.
    Žao mi je što te je to namučilo, ali iz toga i mi učimo.
    Prijatno veče, draga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da mnogi imaju ali ima i onih koji nemaju pa nemaju tu mogućnost onda komentirati na blogu, malo je ludo i bezveze :D lp

      Izbriši
  3. Tvog prošlog posta nisam mogla komentirati, pa sam mislila, da samnom nešto nije u redu :-) Moram pohvaliti tvoju čestitko iz prošlog posta. Jako mi se sviđa :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago mi je da sada možete :D
      i puno hvala na komentaru za čestitku :D lp

      Izbriši
  4. E da, nisam htjela prije komentirati jer bi mi se objavilo na mom Gugl + profilu, ali drago mi je što si to maknula :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i meni je drago što sam maknula, hvala puno, lp

      Izbriši
  5. Ja nisam mogla komentirat jer nemam google + profil. ali evo sad je opet sve ok.
    Lp; Sonja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, mnogi ga nemjau, drago je i meni što sam to riješila ..lp

      Izbriši

Hvala na posjeti i komentarima koje ostavite :D
Potrudit ću se odgovoriti na svaki :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...