utorak, 12. ožujka 2013.

Windowsi i net konekcija-mali podsjetnik za mene i za još po nekog

Za one koji znaju i malo za one koji neznaju da vas pitam, nije zato što ja neznam nego zanima me da li vi znate....
Jeste li ikad instalirali Windowse, naravno kopiju i shvatili da  nemate drivere za internet  konekciju?
Znate li gdje trebate provjeriti da li imate tu konekciju uopće?
Znate li gdje provjeriti da li ste uopće instalirali driver za zvuk i video te ostale komponente koje nedostaju...
Ma znam ima vas koji znate sve to ali vjerujem da ima i onih koji neznaju kao što ni sama nisam znala do negdje pretprošle godine kad mi se to dogodilo, a kako ja volim istraživati saznam ono što me i zanima..No eto dođe opet situacija da se zaboravi jer to ne koristim tako često a ako ne zapišemo, zaboravimo,a i ako zapišem, kao ja nekoliko puta dogodi se da bacim ili baš taj tren nemogu da nađem ono što želim..
Vjerojatno vas to sve ni  ne zanima, ali ima nas koje i zanima, možda mali broj, no da se podjetimo :

Za provjeru  da li imamo  sve drivere, kliknete desnom tipkom miša na
-my computer-moj kompjutor
-lijevom tipkom miša-properties
-hardware
-device manager
i izlistat će vam se svi driveri koje ste instalirali uz windowse
No dogodi se da vam uz neke drivere stoji upitnik
kao što je meni danas uz -ethernet
                                      - audio i
                                      -video driveri
i što sad...kad nemate ethernet, to znači kad stisnete
-start
-network connection-ondje nemate instaliran
-local area connection-što je za nas veoma bitno ako želimo na internet

Vratimo se na taj driver u device manageru-
ethernet-desni klik miša na taj upitnik
zatim-properties
-details-gdje vam, ima ispisan što je  bitno ven (sa 4 broja ili slova) i dev( isto 4 broja ili slova ) brojevi koji su vam bitni da nađete na internetu svoj driver
u google upišete VEN I DEV,- http://www.pcidatabase.com/- doći ćete na tu stranicu  sa dvije trake za traženje, čak mislim da je bitniji DEV jer vam ispiše vaš driver
                   "npr. kod mene je INTEL(R) PRO 1000 MT Server connection ...."
koji si skinete na cd ili usb kao što sam ja a kako bez interneta, pa naravno kod nekog drugog ...
I eto tako sam  ja našla svoj internet a kad imate internet onda lako možete isto tako naći i drivere za zvuk (audiio codec) i ostalo jer svi driveri imaju svoj VEN I DEV
Lako zar ne, ali oni koje to ne zanima bolje da se ne upuštaju u te stvari da se ne pogube :D

Pa zatim desilo mi se to da nemogu instalirati svoj driver za zvuk koji jest Realtek Ac 97, no neće pa neće
zatim sam skinulaVINYL DECK i riješena stvar, jer to je isto driver za zvuk...uspješno riješeno
a driver za video bez problema i eto mene opet tu :D
 
 I na kraju da sve lijepo povežemo sa  heklanim trakama, dvije su iste boje, a moje cure tako zaželjele i tako bi :D,
samo je jedna sa crvenim gumbićem a druga sa ljubičastim da se malo razlikuju

Nadam se da vas nisam zadavila ovim postom :D
Veliki pozdrav
     Dija!

Broj komentara: 17:

  1. Traka je baš lijepa :) A sreća da ja ne moram mijenjati sama Windowse nego imam žrtve koje mi to rade jer nemam pojma kako bih izašla s tim na kraj :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja nemam nikoga baš blizu tko bi mi to napravio pa sam silom prilika postala sam svoj majstor :D

      Izbriši
  2. Uh! Baš je komplikovano, definitivno su mi ove stvari iz druge stavke draže i bliže. Obe trake su lepe.
    I ako nekome zatreba, fb stranica INTERNET ZANATLIJA, ima svašta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ima stranica da o tome mnogo no kad nešto trebaš jednostavno neznaš kud i kamo prvo, pa eto sama sebi bar malod a se podsjetim na bar nešto :D
      i hvala :D

      Izbriši
  3. Lovely hairband !
    Have a nice day !
    Anna

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala za korisne instrukcije,nikad se ne zna kad će zatrebati...Devojčice su dobile prelepe ukrase za kosu:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga, a nikad neznaš kad će trebati :D

      Izbriši
  5. Joj i ja sam samouka i radim putem pokusaja i pogresaka.I svakoga dana po malo napredujem:))Tako valjda vecina nas.
    Lepo je imati cerke i njima nesto praviti:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da većinom njima i sebi nešto i radim, i dosta za poklone :D

      Izbriši
  6. samo daj, i drugi put napiši što si radila kad ti se nešto poremetilo!
    krasna cura, dijo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Divne trake za kosu, prelepa manekenka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala za savete, i ja sam sam svoj majstor... :))
    Trake su preslatke, a devojčica je zaista prava lepotica! :*

    OdgovoriIzbriši
  9. Preslatko kao i devojčice koje će ponosno nositi maminu modu ,sjajno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Korisno,korisno i definitivno korisno.A poveznica na kraju je neodoljiva!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima koje ostavite :D
Potrudit ću se odgovoriti na svaki :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...