srijeda, 23. siječnja 2013.

Blog nagrada i još malo heklanih broševa


Kao što sam naslov posta i slikica kažu dobila sam još jednu jako slatku  blog nagradu i to od
naše drage blogerice Ane  sa bloga carpe- diem!

Ona je kao i prethodna blogerica koja je njoj dala nagradu proslijedila blogovima
 koji
po njoj obiluju lijepim bojama
 Neču duljit vidim d ami slova mutna pa sam brisala  ono što sam pisala, usput samo
da sam iznenađena kako ide prodaja broševa :D



Ovaj post završavam sa broševima a ako mi se slike uspiju učitati , imat ćete vidjeti još jedan , jer tko zna što nam sutra donosi pa bolje danas ako mogu :)
Čitamo se  :D
    Dija!

Broj komentara: 10:

  1. Čudovite broške, bela pa mi je najlepša, če lahko izbiram.
    Lep pozdrav Tamara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala draga Tamara, drago mi je da ti se sviđa :D
      lp

      Izbriši
  2. Zelo lepe so te tvoje broške.

    OdgovoriIzbriši
  3. Your beautiful brooches are so sweet!

    OdgovoriIzbriši
  4. čestitke broševi su prelijepi

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na nagradi. Sad sam je preuzela i proslijedila dalje. Broševi su baš slatki :) Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Hvala na posjeti i komentarima koje ostavite :D
Potrudit ću se odgovoriti na svaki :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...